خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

گزینه بارسلونا در صورت ناکامی در جذب دیپای کیست؟

گزینه بارسلونا در صورت ناکامی در جذب دیپای کیست؟
نام دونیل مالن، مهاجم آیندهوون در لیست خرید بارسلونا در فصل زمستان قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل تابستان تلاش زیادی برای خرید ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون داشت و حتی تا آخرین ساعات باز بودن پنجره نیز این شایعات پررنگ بود، اما ممفیس دیپای در نهایت در فرانسه ماندگار شد. گرچه به نظر می رسد بارسا یک بار دیگر در فصل زمستان برای خرید دیپای اقدام می کند، اما موندودیپورتیوو خبر از مطرح شدن نام دیگری نیز داده است.

دونیل مالن، مهاجم تیم آیندهوون در فصل جاری نیز مانند گذشته عملکرد خوبی ارائه داده و در 9 بازی اول امسال موفق به زدن پنج گبل شده است. او نیز مانند ممفیس دیپای از بازیکنانی بود که زیر نظر رونالد کومان در تیم ملی هلند نمایش قابل قبولی داشت و حالا سرمربی فعلی بارسلونا خواهان حضور او در صورت ناکامی در جذب ممفیس دیپای شده است. دونیل مالن اولین بار زیر نظر کومان در ترکیب تیم ملی هلند به میدان رفت و از بازیکنان مورد علاقه او محسوب می شود.

البته با توجه به اینکه قرارداد دیپای در پایان فصل با لیون به اتمام می رسد، احتمال حضور او در فصل زمستان بالاست. بارسلونا در تابستان لوییس سوارز را از دست داد و هنوز بازیکنی به عنوان جانشین راهی نوکمپ نشده است. بارسلونا در فصل جدید و با توجه به افت لیونل مسی، در امر گلزنی چندان درخشان نبوده و بی شک به حضور یک مهاجم جدید نیاز دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا دیپای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

115 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi