خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

آخرین وضعیت مصدومیت سوارز از زبان سیمئونه

آخرین وضعیت مصدومیت سوارز از زبان سیمئونه
دیگو سیمئونه در آستانه دیدار امروز اتلتیکو مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان، توضیحاتی درباره وضعیت سلامت ستاره‌اش لوئیس سوارز ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اتلتیکو مادرید امروز در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ می‌رود دیگو سیمئونه سرمربی این تیم به نگرانی‌ها درباره وضعیت سلامت لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای این تیم پاسخ داد و گفت سوارز با اینکه در کنار تیم تمرین نمی‌کند ولی می‌تواند در بازی امروز از آغاز برای اتلتیکو بازی کند.

سوارز در جریان آخرین تمرین بازیکنان اتلتیکو برای دیدار امروز مقابل سالزبورگ، به صورت انفرادی تمرین کرد تا نگرانی‌هایی بابت سلامتی او مطرح شود.

دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل سالزبورگ اتریش در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره سوارز گفت: " ما و پزشکان تیم به این نتیجه رسیدیم که در تمرین روز دوشنبه بهترین کار این است که سوارز جداگانه تمرین کند. با توجه به وضعیت او که فردا بررسی خواهیم کرد لوئیس یا از ابتدا در میدان خواهد بود یا روی نیمکت خواهد نشست".

سوارز که بعد از سالها درخشش با پیراهن بارسلونا از تابستان امسال به اتلتیکو ملحق شده در شروع فصل برای این تیم درخشیده است. سوارز 33ساله در پنج بازی اتلتیکو در لالیگا 4 گل به ثمر رسانده و هفته گذشته در جریان پیروزی مقابل رئال بتیس یکی از گلهای تیمش را زده بود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

121 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi