خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

آیا پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است؟

آیا پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است؟
پرسپولیس در سالهای اخیر بهتر از هر تیمی مسیر قهرمانی در لیگ برتر را می شناسد و به نوعی متخصص قهرمانی در لیگ برتر است. با وجود جدایی سرمربی و بازیکنان تاثیر گذار و حتی بحران مدیریتی در باشگاه، این تیم بالاخره موفق به قهرمانی می شود و این را به خوبی در سالهای اخیر ثابت کرده است. امسال این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی موفق عمل کرد و ۷ بازیکن نه چندان مطرح ولی موثر را جذب کرد که یکی از عوامل مهم رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم بود.

یحیی امسال در اکثر پست ها به جزء خط دفاعی خیالش از بابت بازیکن راحت است، اما در آخرین روزها دو ستاره دفاعی خود را از دست داد و با توجه به جذب سهمیه خود در پنجره نقل و انتقالات، فرصتی برای جذب بازیکن در این پست را نخواهد داشت و گل محمدی چاره ای جزء ادامه این شرایط را نخوهد داشت. اما این تیم روزهای بدتراز این را هم تجربه کرده است ولی نشان داده که در نهایت این تیم قهرمان لیگ برتر شده است. پرسپولیس در فصل قبل با اینکه فصل را خوب شروع نکرد و از تیم های صدرنشین عقب افتاده بود با وجود جدایی کالدرون اما در نهایت باز هم برای چهارمین سال متوالی قهرمان این مسابقات شد.

پرسپولیس بدون شک امسال هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و با اینکه این روزها باشگاه بار دیگر با بحران مدیریتی روبرو است اما این تیم به این اتفاقات عادت کرده است

برچسب‌ها: پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

74 Ababil United (ح)1399/08/06

پرسپولیs بارسا.: میریم برای پنجمیش

7 آبان (07:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi