خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

جزئیات جدید از شایعه درگیری غفوری و فکری؛

جزئیات جدید از شایعه درگیری غفوری و فکری؛
روز گذشته اخبار و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف و درگیری بین محمود فکری، سرمربی و وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال منتشر شد که خبرنگار ورزشی میزان، بعد از بررسی و صحبت با یکی از اعضای کادرفنی، سرپرست تیم و غفوری مطلع شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و چنین اتفاقی رخ نداده است.

از سوی دیگر گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد برای جلوگیری از چنین اتفاقات و حاشیه‌سازی‌هایی از چند کانال تلگرامی که اقدام به انتشار این خبر کرده‌اند، شکایت کند تا در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای ایجاد حاشیه در تیم نباشند.

برخی از کانال‌های هواداری منتسب به رقبای استقلال طی چند روز گذشته با ایجاد حواشی مختلف سعی بر این داشتند که از درگیری شدید در تمرین استقلال خبر دهند اما مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند اگر نیاز باشد فیلم تمرین را نیز حاضر پخش کنند تا مشخص شود چنین اتفاقی رخ نداده است.

برچسب‌ها: استقلال غفوری فکری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 Juventusfc1399/08/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi