خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

خط دفاع یوونتوس در بحران !

خط دفاع یوونتوس در بحران !
مصدومیت بونوچی جدی نیست اما خط دفاعی یوونتوس در آستانه بازی با بارسلونا دچار شرایطی بحرانی شده است

لئوناردو بونوچی، کاپیتان دوم یوونتوس در بازی برابر هلاس ورونا به خاطر احساس ناراحتی نتوانست به بازی ادامه دهد و آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس گفت این همان مصدومیتی بود که بونوچی در بازی با دینامو کیف به آن دچار شد

نقل از وب سایت یوونتوس، آزمایش های انجام شده روی ران پای راست لئوناردو بونوچی، هیچ مصدومیت عضلانی را نشان نداد و وضعیت او روز به روز تحت بررسی قرار می گیرد. با این حال تنها دو روز مانده به بازی برابر بارسلونا، حضور بونوچی مقابل این تیم بعید به نظر می رسد و این یعنی زنگ خطر در اردوی یوونتوس. در حال حاضر یووه فقط مریح دمیرال را به عنوان مدافع وسط تخصصی در اختیار دارد؛ جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی با مصدومیت خفیفی روبرو شده اند و ماتیاس ده لیخت هم هنوز آماده بازی نیست.

توتو اسپورت مدعی شده آندره آ پیرلو ممکن است از خوان کوادرادو، مریح دمیرال و دنیلو در دفاع سه نفره تیمش برابر بارسلونا استفاده کند.

برچسب‌ها: بونوچی یوونتوس خط دفاع یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

441 Juventusfc1399/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi