خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دل پیرو: یووه باید بازی خود را به رقیب تحمیل کند

دل پیرو: یووه باید بازی خود را به رقیب تحمیل کند
الکس دل پیرو، اسطوره باشگاه یووه مهمان شبکه اسکای بود تا در خصوص نتیجه و عملکرد یووه در دیدار برابر ورونا صحبت کند، او تاکید کرد که یووه باید بازی خود را به رقبا تحمیل کند تا به نتیجه قابل قبولی دست یابد:

ورونا خیلی خوب بازی کرد، در نیمه نخست بازی را تحت کنترل خود قرار داد و فرصت هایی را نیز بر روی دروازه یووه خلق کرد. با این حال گل هایی نیز در این بازی پذیرفته نشد بعد از گذشت یه ساعت یووه بهتر شد و توانست با حوصله توپ را در اختیار خود قرار دهد اما در نهایت تنها یک تساوی به دست اورد، باید ببینیم در آینده چه میشود، نتایج عجیب هستند با وجود اینکه در دقایق پایانی نیز یووه سلطه خود را در بازی نشان دهد و می توانست بهتر شود، اما ورونا واقعا خوب بازی کرد و مستحق تساوی بود، انها تهاجمی و منظم و با برنامه بازی کردند. یووه از نظر ذهنی اماده زیرا واکنش خوبی بعد از گل داشت. اما یووه باید یاد بگیرد که بتواند بازی خود را به حریف تحمیل کند و در نهایت برنده شود.

برچسب‌ها: الکس دل پیرو یوونتوس ورونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

87 Juventusfc1399/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi