خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

مایر: نویر به رکورد 300 کلین شیت می رسد

مایر: نویر به رکورد 300 کلین شیت می رسد
زپ مایر به توانمندی نویر بسیار باور دارد. مایر که در دهه 70 و 80 یکی از ارکان موفقیت تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بود، در مورد کلین شیت های که نویر می کند، صحبت کرد.
مایر 76 ساله به سایت ورزش آلمان گفت: اطمینان دارم که نویر به رکورد 300 کلین شیت می رسد. او واقعا می تواند به چنین حد نصابی برسد. اکنون 33 ساله است اما حتی اگر 39 ساله هم شود، باز قابلیت های بالایی خواهد داشت. به او واقعا اطمینان دارم.
مایر در حالی این اظهارات را بر زبان آورد که در بازی چهارشنبه شب بایرن و اتلتیکومادرید، مونیخی ها 4 بر صفر برنده شدند و نویر در سیصد و نود و چهارمین بازی رسمی خود به رکورد 200 کلین شیت رسید. به این ترتیب دروازه بان و کاپیتان بایرن و تیم آلمان از رکورد 199 کلین شیت مایر( در 651 بازی) عبورکرد.
حال نویر باید همچنان سعی در حفظ دروازه اش کند تا به رکورد 247 کلین شیت اولیور کان، گلر اسطوره دیگر آلمان و بایرن برسد و از آن بگذرد.
مایر تصریح کرد: در موفقیت های نویر فقط خودش نقش نداشته بلکه هم تیمی ها نیز به او کمک شایانی کرده اند. وقتی آنها می دانند که گلری عالی در دروازه دارند، می روند و با خیالی آسوده فوتبال خوبی را نشان می دهند. شما نگاه کنید به تیم های که در دروازه، گلر ناتوانی دارند. همین باعث می شود فوتبال شان ضعیف باشد.در حالیکه در بایرن و تیم آلمان، همه می دانند در دروازه گلری با کلاس جهانی است. پس باخیالی راحت توپ را در زمین به گردش در می آورند.

برچسب‌ها: تیم ملی المان مانوئل نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

110 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi