خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

دلیل اختلاف سپاهان و کیانی چیست؟

دلیل اختلاف سپاهان و کیانی چیست؟
مهدی کیانی هافبک دفاعی سپاهان همچنان در تمرینات این تیم غایب است، این در حالی است که طی چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن از جمع زردپوشان مطرح شده است.
کیانی فصل آینده هم با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، اما این بازیکن از مسئولان باشگاه خواسته است که مبلغ قراردادش را برای فصل بعد زیاد کنند. این موضوع اما با مخالفت باشگاه سپاهان روبه‌رو شده است.
مدیران سپاهان به کیانی گفته‌اند که وی قرارداد فصل آینده را فصل گذشته امضا کرده و مسئولان این باشگاه دیگر نمی‌توانند مبلغ قراردادش را افزایش دهند. سپاهانی‌ها به کیانی گفته‌اند اگر مبلغ قرارداد او را زیاد کنند، باید این کار را در مورد چند بازیکن دیگر هم انجام دهند که امکان‌پذیر نیست.
کیانی فعلاً در تمرینات سپاهان شرکت نمی‌کند و این در حالی است که هافبک سپاهان، پیشنهاد بسیار خوبی از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کرده است.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان مهدی کیانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

86 ⭐ Fc Taha ⭐1399/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi