خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

توتی و آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید یووه

توتی و آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید یووه
به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف یوونتوس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که مائوریتزیو ساری از هدایت این تیم برکنار شد و جای خود را به ستاره سابق تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو داد. این در حالی است که همین چندی پیش پیرلو در ابتدا به عنوان سرمربی جوانان یووه انتخاب شد اما بعداً اوضاع به شکل ناگهانی برای او تغییر کرد.
بسیاری معتقد هستند که باشگاه تورینی با انتخاب پیرلو دست به ریسک بزرگی زده است اما حالا هم تیمی سابق سرمربی یوونتوس در تیم ملی ایتالیا و دوست صمیمی او یعنی فرانچسکو توتی برایش آرزوی موفقیت کرده است. توتی در این باره گفت: " پیرلو یک شخص طلایی است و من به شکل صمیمانه ای برایش آرزوی موفقیت می‌کنم."
توتی در ادامه گفت: " صادقانه بگویم من در ابتدای امر انتظار برداشتن چین قدمم محکمی از سوی پیرلو داشتم. این یک امر طبیعی نیست که یک فرد تازه کار چنین وظیفه سنگینی را بر عهده بگیرد. آندره‌آ باید درست مثل پیرلو باشد. حتی روی نیمکت."
فرانچسکو توتی همچنین در بخشی از این مصاحبه خود تایید کرد که دیر یا زود به باشگاه رم باز خواهد گشت و دوباره در سمت جدید شروع به فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها: توتی پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

93 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi