خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

آماده باش به بارسا و اینتر، رئال در بهترین فرم است

آماده باش به بارسا و اینتر، رئال در بهترین فرم است
رئال مادرید با کسب 10 امتیاز از 4 بازی به تنهایی در صدر لالیگا قرار دارد و در کسب این رتبه بدون شک نقش تیبو کورتوا انکار ناپذیر است. او تنها در هفته دوم، دو گل از بتیس دریافت کرد و تاکنون سه کلین شیت را به ثبت رسانده است. گلر بلژیکی به دلیل عملکرد فوق العاده اش در ماه سپتامبر به عنوان بازیکن ماه رئال برگزیده شد.

پس از وقفه بازی های ملی، رئال فردا به مصاف کادیز خواهد رفت و سپس باید برابر شاختار دونتسک و بارسلونا قرار بگیرد. 13 آبان نیز رئال باید به مصاف اینتر برود. در مجموع بازی های حساسی در انتظار کهکشانی هاست..کورتوا در آستانه یک ماه شلوغ و هیجان انگیز به مارکا گفت:« ابتدا باید بگویم که ممنونم از هواداران که به من به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال رای دادند. البته بدون تلاش تیمی، رسیدن به پیروزی غیرممکن است و من هم به عنوان دروازه بان، همه تلاشم را می کنم تا دروازه ام را بسته نگاه دارم. کلین شیت کردن مهم است چون وقتی دروازه تان بسته بماند، شانس بردتان قطعا بیشتر می شود.

حالا یک ماه پر از بازی های مهم و بزرگ را پیش رو داریم. خوشبختانه هم فیزیکی و هم ذهنی در بهترین شرایط قرار داریم و می خواهیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.»

برچسب‌ها: رئال مادرید کورتوا اینتر بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

141 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi