خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است

الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است
این خبرنگار ادعا کرد که خلیل زاده در قطر حضور دارد و با توجه به مصاحبه‌ای که سرمربی تیم الریان امروز داشته و اعلام کرده بزودی با یک بازیکن خارجی قرارداد امضا خواهد کرد، آن بازیکن شجاع خلیل زاده است که قرار است امروز یا فردا به الریان بپیوندد.

این خبر در حالی رسانه ای شده که شجاع خلیل زاده قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و مهلتی که به باشگاه برای پرداخت مطالباتش داده نیز رو به اتمام است و به نظر می رسد خلیل زاده را از تیم جدا شده بدانیم.

پی نوشت: روند جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس شباهت زیادی به روند جدایی مهدی ترابی و علی علیپور دارد به طوری که مشخص است او تصمیم خود برای جدایی را گرفته که اگر اینطور نبود، برای فسخ قراردادش اقدام نمی کرد و تنها برای اینکه نزد هواداران پرسپولیس وجهه بدی پیدا نکند، سعی در این دارد تا عدم توان مدیریت باشگاه در پرداخت مطالباتش را به عنوان عامل جدایی اش مطرح کند. البته در این شرایط بد اقتصادی نه تنها شجاع خلیل زاده بلکه هر بازیکن دیگری که پیشنهاد دلاری به او برسد حق دارد از این شانس خود استفاده کرده و آینده خود را تضمین نماید.

برچسب‌ها: شجاع خلیل زاده پرسپولیس الریان قطر الشرق الوسط قطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 بارسلونای تولا1399/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi