خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

چرا پدیده ایتالیایی به جای اینتر راهی میلان شد؟

چرا پدیده ایتالیایی به جای اینتر راهی میلان شد؟
به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین مهره های نقل و انتقالاتی در تابستان 2020 ساندرو تونالی بود. این پدیده جوان مورد توجه سه غول فوتبال ایتالیا یعنی یوونتوس، اینتر و میلان قرار داشت؛ از طرفی در مقطعی گفته شد که انتقال تونالی به اینتر نهایی شده اما نهایتاً او به روسونری پیوست تا به نوعی رویای دوران کودکی خود را تحقق بخشید.
رئیس باشگاه برشا که در این مدت بارها درباره ساندرو تونالی صحبت کرده و حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده است. ماسیمو سلینو در این باره گفت: " من می‌خواستم او را نگه دارم اما این رویا با توجه به سقوط تیم و البته مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا بر باد رفت. من رئیس هستم و این حرفه من است، در حالی که بسیاری دیگر از همکاران من به این کار به عنوان تفریح نگاه می کنند."
سلینو در ادامه پیرامون منتفی شدن انتقال ساندرو تونالی به اینتر نیز گفت: " ماروتا، تونالی را می خواست و آنتونیو کونته نیز به این بازیکن علاقه مند بود. باشگاه های دیگر نیز به همین روش برای جذب او اقدام کردند اما همه این پیشنهادها به دلیل علاقه اینتر رد شدند. با این حال در مقطعی تونالی قصد داشت که سریع‌تر در مورد آینده اش تصمیم گیری کند. فکر می‌کنم که اینتر در این انتقال مرتکب اشتباه شد.
از طرفی تونالی از کودکی عاشق باشگاه میلان بود و من حالا از عقد قرارداد با آنها دوبرابر خوشحال هستم. میلان باشگاهی بود که به مسائل مالی کاملا احترام گذاشت. مالدینی DNA این باشگاه را می شناسد و از همه ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر خوب برخوردار است."

برچسب‌ها: اینتر میلان ساندرو تونالی آث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

123 ⭐ Fc Taha ⭐1399/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi