خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

خلیل‌زاده:‌ سعادتمند می‌خواست قایدی را بفروشد

خلیل‌زاده:‌ سعادتمند می‌خواست قایدی را بفروشد
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد علی کریمی قراردادش را تمدیدکند.

سماعیل خلیل‌زاده در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی درباره شایعات مطرح شده پیرامون فروش مهدی قایدی عنوان کرد: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می کرد اما این اتفاق نیفتاد. قائدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی درباره وضعیت علی کریمی گفت: وی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال و من مذاکره کرده است. ان شاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ خاطرنشان کرد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت کرده و به معاون بین الملل باشگاه گفته ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازگردد و سر تمرین برود.

خلیل‌زاده در پاسخ به این پرسش که دیاباته در استقلال ماندگار است یا نه، تاکید کرد: مذاکراتی با وی انجام شده و فکر می کنم به ایران بازمی گردد.
وی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای بررسی تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می کنیم.
خلیل‌زاده در پایان افزود: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.

برچسب‌ها: استقلال خلیل زاده مهدی قایدی شیخ دیاباته احمد سعادتمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 Esteghlal Fc‌1399/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi