خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

درخواست راموس از پرز؛ این بازیکن را جذب کن!

درخواست راموس از پرز؛ این بازیکن را جذب کن!
به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره که کار خود را از آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا آغاز کرد، هیچ گاه نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند و همین موضوع باعث شد که او برای نشان دادن قابلیت هایش بلوگرانا را ترک کنند و راهی فوتبال انگلیس شود.
ستاره تنومند این روزهای باشگاه ولورهمپتون طی یکی دو فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده تا جایی که سرمربی لاروخا یعنی لوئیس انریکه را وادار کرده که او را به تیم ملی اسپانیا دعوت کند.
همین عملکرد فوق العاده ستاره اسپانیایی در ترکیب ولوز باعث شده که باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. در حال حاضر از دو تیم بارسلونا و لیورپول به عنوان جدی ترین مشتریان آداما ترائوره نام برده می‌شود اما حالا دون بالون ادعای جدیدی را مطرح کرده است.
بر اساس گزارش منتشر شده توسط این منبع کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس در دیداری که با فلورنتینو پرز داشته از او درخواست کرده که شرایط را برای انتقال آداما ترائوره به سانتیاگو برنابئو فراهم کند.

برچسب‌ها: پرز راموس سرخیو راموس مادرید حالا مادرید نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

165 Groove Street1399/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi