خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)

این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دیروز پنج شنبه بعد از ظهر یک کلیپ ویدیویی منتشر کرد. ویدیویی که از طریق حساب توییتری باشگاه منتشر شده و هدفش معرفی همه بازیکنان این تیم در فصل 2020-2021 بوده است. اما نکته عجیب و جنجالی در ویدیو، تصویر ثابتی است که به عنوان کاور ویدیو استفاده شده اما لیونل مسی مهمترین بازیکن بارسا در آن حضور ندارد.

بازیکنانی که در کاور این ویدیو حضور دارند و قاعدتاً انتظار می رود از نظر باشگاه مهمترین بازیکنان بارسا باشند عبارتند از آنسو فاتی، آنتوان گریزمان، جرارد پیکه و تراشتگن. این در حالی است که تا این لحظه هر زمان که باشگاه می خواست تصویری رسمی از تیم ارائه دهد و در همه تبلیغات لیونل مسی به عنوان ابرستاره نقشی محوری داشت.
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا است و البته تیم کاتالان سه کاپیتان دیگر هم دارد: جرارد پیکه، بوسکتس و سرجی روبرتو. نکته دیگری که با تعجب هواداران روبرو شده نوع حضور مسی در این ویدیو است. درحالیکه همه بازیکنان با حالتی شاد و سرخوشانه در ویدیو حضور دارند و در حال تعویض پیراهن قبلی و به تن کرده پیراهن بارسا دیده می‌شوند و برخی از آنها مثل دِست بازیکن جدید بارسا در حال نمایش دادن پرچم کشورش دیده می‌شود حضور مسی در این ویدیو به چند ثانیه کوتاه خلاصه می‌شود.
توضیح دیگری که احتمال دارد دلیل اصلی این ماجرا باشد این است که مسی در جریان ضبط این ویدیو حضور نداشته و باشگاه به ناچار تصاویری قدیمی از او را روی این فیلم مونتاژ کرده و به همین علت است نوع رفتار او با بقیه بازیکنان فرق دارد.

برچسب‌ها: مسی منچسترسیتی بارسلونا جدایی مسی از بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 2

139 ♥♥♥ Marava ♥♥♥1399/07/18

اکادمی تاتنهام: مسی سال بعد به احتمال 120 در صد میره منچسترسیتی - مگه اینکه بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان بشه که غیر ممکنه

1 آبان (14:44)


استقلسلونا: این خبرا رو زغالی میگن تا بین ما کاتالان ها اختلاف بیفته

19 مهر (13:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi