خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

از عملکرد تابستانی بایرن راضی هستیم!

از عملکرد تابستانی بایرن راضی هستیم!
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن از عملکرد این تیم در بازار تابستانی دفاع کرد.

در تابستان امسال بازیکنانی چون فیلیپ کوتینیو، میشل کویزانس و ایوان پریشیچ از بایرن مونیخ جدا شده و ستاره هایی چون لروی سانه، داگلاس کاستا و الکساندر نوبل نیزبه این تیم پیوستند. حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد شرایط دشوار بوده و حالا بایرن مونیخ وینگرهای باکیفیتی دارد و تبدیل به تیمی غیرقابل پیش بینی تر شده است.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "از جذب داگلاس کاستا خوشحالیم، ما حتی از زمینه در اختیار داشتن وینگر بهتر از فصل گذشته هستیم. اکنون چهار بازیکن با مشخصات مختلف در اختیار داریم که دریبل زن هایی قوی هستند و این باعث می شود بایرن مونیخ تیمی غیرقابل پیش بینی شود.

ما از عملکرد بایرن در بازار تابستانی راضی هستیم. برنامه فشرده و جدایی برخی از بازیکنان فصل گذشته باعث شد نیاز به تقویت تیم بیشتر شود. برخی از منتقدان فراموش کردند که ما تا ماه ژوئیه بازیکنانی چون الکساندر نوبل، کواسی و لروی سانه را جذب کردیم.

ما شرایط را برای موفقیت بایرن مونیخ در مسابقات لیگ قهرمانان مهیا کردیم. ما نمی خواستیم شرایط تیم را با شایعات مربوط به بازیکنان ورودی یا خروجی دشوار کنیم. ما می خواهیم نمایشی جذاب و موفق ارائه دهیم و به حداکثر افتخارات ممکن برسیم که این نیازمند کار تیمی است. مدیریت باشگاه ارتباط خوبی با کادر تیم برقرار می کند و ما با هم تبادل نظر می کنیم.

جذب مارک روکا؟ او از ذهنیتی قوی و انگیزه بالایی برخوردار است. روکا بازیکنی باکیفیت و جوان است، او باید در بایرن پیشرفت کرده و سبک فوتبال ما را درک کند."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ حسن صالح حمیدزیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

96 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi