خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

تاثیر کرونا روی انتقالات تابستانی در لیگ برتر انگلیس

تاثیر کرونا روی انتقالات تابستانی در لیگ برتر انگلیس
در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020، باشگاه های لیگ برتر بیش از 1.2 میلیارد پوند (بیش از 1.3 میلیارد یورو) برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.
بزرگترین خرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی، انتقال کای هاورتز از بایر لورکوزن به چلسی با رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو بود. روبن دیاس از بنفیکا لیسبون به منچسترسیتی 68 میلیون یورو و تیمو ورنر از آر بی لایپزیش به چلسی نیز 53 میلیون یورو هزینه درپی داشت. در واقع چلسی بیش از سایر تیم ها در بخش خریدهای تابستانی فعال بود.
در میان پنج تیم برتر لیگ برتر انگلیس، دو انتقال 50 میلیون یورویی نیز انجام شد؛ بن چیلول از لستر به چلسی و توماس پارتی از اتلتیکو مادرید به آرسنال.
در مقایسه با مدت مشابه نقل و انتقالات سال گذشته، هزینه نقل و انتقالات برای باشگاه های لیگ برتر 158میلیون پوند (حدود 173 میلیون یورو) کاهش را تجربه کرد که این اتفاق به خاطر شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه های لیگ برتری بود.
معمولا تیم های انگلیسی هر ساله هزینه های زیادی را صرف خرید بازیکنان جدید می کنند و از این حیث در فوتبال اروپا رکورددار هستند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی آرسنال چلسی منچستر یونایتد لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

281 Sopel30t (ح)1399/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi