خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

عذرخواهی احساسی راشفورد از هواداران یونایتد

عذرخواهی احساسی راشفورد از هواداران یونایتد
مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد بعد از شکست 6-1 مقابل تاتنهام از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز یونایتد مقابل تاتنهام که با نتیجه 6-1 اتفاق افتاد؛ مارکوس راشفورد ستاره شیاطین سرخ در پیامی احساسی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. راشفورد خطاب به هواداران گفت کسی نمی‌تواند بعد از این شکست پنهان شود و یونایتد قول می‌دهد که از این به بعد بهتر باشد.

مارکوس راشفورد بعد از بازی برای عذرخواهی از هواداران یونایتد از توییتر استفاده کرد و در حساب خود در این شبکه اجتماعی پستی برای عذرخواهی منتشر کرد.راشفورد نوشت: " من قبل از هر چیز هوادار یونایتد هستم. اینجا باشگاه من است. من به پوشیدن پیراهن یونایتد افتخار می‌کنم. ما هیچ بهانه‌ای نداریم و به اندازه کافی خوب نبودیم. از تک تک هواداران مان در سراسر دنیا که امروز بازی را تماشا کردند عذرخواهی می‌کنم. خیلی متاسفم".

ستاره منچستریونایتد در ادامه گفت: " شما استحقاق خیلی بیشتر از این را دارید. می خواستم امشب در شبکه های اجتماعی هیچ واکنشی نشان ندهم ولی به این نتیجه رسیدم که شما حق دارید در روزهای خوب و در روزهای بد صدای من را بشنوید".

برچسب‌ها: راشفورد منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 LΘνεરΘɴ1399/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi