خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

رسمی: انتقال قرضی ستاره ایتالیایی اورتون به PSG

رسمی: انتقال قرضی ستاره ایتالیایی اورتون به PSG
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد مویس کین ستاره ایتالیایی اورتون را با یک قرارداد قرضی یک ساله به خدمت گرفته است.

مویس کین تابستان گذشته یوونتوس را ترک کرد و به اورتون پیوست. این مهاجم 20ساله اما در اولین فصل حضورش در اورتون به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشد و در کل فصل در لیگ برتر تنها 2 گل برای اورتون به ثمر رساند.

مویس کین حالا به پاریس رفته تا به جای ادینسون کاوانی و اریک ماکسیم چوپوموتینگ که هر دو به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا شده اند را دست کم تا پایان فصل جاری پر کند.

بر اساس گزارشهای رسانه ای، معامله دو باشگاه برای انتقال قرضی مویس کین شامل بندی نمی شود که در پایان فصل جاری PSG مجبور باشد او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

مویس کین در PSG البته کار دشواری در پیش دارد و برای حضور فیکس در میدان باید با رقبای بزرگی مثل کیلیان امباپه، مائوروی ایکاردی و نیمار رقابت کند.

برچسب‌ها: مویس کین پاری سن ژرمن اورتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 --ʝσкєя--1399/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi