خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

صادق محرمی ؛ همانی که انتظار داشتیم!

صادق محرمی ؛ همانی که انتظار داشتیم!
به گزارش “ورزش سه”، با اعلام لیست تیم ملی و غیبت وریا غفوری و رامین رضاییان، چالش اصلی برای حضور در پست مدافع راست بین صادق محرمی، سیامک نعمتی و مجتبی نجاریان شکل گرفت. نعمتی بعد از درخشش در پست غیرتخصصی و در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان شانس حضور در تیم ملی را به دست آورده بود و نجاریان جوان نیز با درخشش در فولاد و اعتمادی که از جواد نکونام کسب کرده بود، اینبار به دنبال موفقیت در تیم ملی بود.

محرمی باتجربه‌تر در این پست اما جای هیچ حرف و حدیثی برای دراگان اسکوچیچ باقی نگذاشت تا سرمربی کروات تیم ملی به مدافع جوان حاضر در دیناموزاگرب برای جواب با ازبکستان اعتماد کند.

محرمی که نسبت به گذشته کاملا پخته تر نشان می‌دهد و در زمان سنجی حضور در حمله و دفاع نشان داده که تجربه مناسبی طی حضور در لیگ کرواسی کسب کرده، برابر ازبکستان همان نمایشی را به اجرا در آورد که انتظارش می‌رفت و این مسلما کار را برای دیگر مدعیان حضور در این پست سخت‌تر خواهد کرد.

محرمی که ماشاریپوف و خودیرکولف را در سمت چپ ازبکستان و روبروی خود می‌داد با نمایشی بی نقص و تمرکز بالا مانع از موفقیت حریف از این جناح شد و جز پنج بازیکنی لقب گرفت که فرصت حضوری کاملی در این بازی را از سوی دراگان اسکوچیچ به دست آورد.

مدافع شماره ۲ تیم ملی البته به خوبی به این موضوع آگاه است که رقبایی سرسخت برای حضور در این پست پیش رو خواهد داشت و برای باقی مانده در فلسفه ذهنی سرمربی تیم ملی نیازمند حضوری بیشتر در ترکیب تیم باشگاهی و تداوم نمایش بی نقص در تیم ملی باید باشد.

برچسب‌ها: صادق محرمی تیم ملی ایران دینامو زاگرب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 ✩jackson✩ (ح)1399/07/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi