خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

حامد لک و وریا از فهرست اسکوچیچ جا ماندند؟

حامد لک و وریا از فهرست اسکوچیچ جا ماندند؟
به گزارش "ورزش سه"، از آخرین مصاف تیم ملی مقابل عراق که شاگردان مارک ویلموتس در دقایق پایانی شکست خوردند و شرایط پیچیده‌ای در گروه پیدا کردند، ماه‌ها سپری شده است. شاید باورش سخت باشد ولی آخرین گردهمایی بازیکنان تیم ملی 23 آبان ماه سال 1398 به پایان رسید و شاید مهم ترین مسئله غیبت چند بازیکن کلیدی در اردو نظیر جهابنخش و بازی کردن محبی با سنی کم در ترکیب ثابت بود. پس از آن مباحث تیم ملی بیشتر حول و حوش قرارداد مارک ویلموتس و غرامت 6 میلیون یوریی بود که فدراسیون باید به او بپردازد.

البته در همین حین و به دلیل اینکه باید در فروردین ماه مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج بازی می‌کردیم و در خرداد ماه دو بازی سرنوشت ساز مقابل بحرین و سپس عراق در پیش داشتیم و پس از صحبت‌های جدی‌ای که در مورد بازگشت علی دایی و امیرقلعه‌نویی به تیم ملی وجود داشت، اسکوچیچ به عنوان جانشین سرمربی بلژیکی انتخاب شد و در شرایطی که خودش را برای 4 بازی باقی مانده ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی آماده می‌کرد، ویروس کرونا همه چیز را به حالت تعطیلی درآورد.

پس از ماه‌ها تیم ملی ایران به زودی دو دیدار دوستانه برابر تاجیکستان و ازبکستان برگزار خواهد کرد و حالا در شرایطی که فرصت برای برگزاری بازی های دوستانه دوباره به تقویم فیفا و ای اف سی بازگشته است، شاهد رونمایی از اولین لیست اسکوچیچ خواهیم بود؛ لیستی که با شگفتی‌هایی همراه خواهد بود ولی اسکوچیچ در عین حال قصد ندارد که توازن تیمی که کی‌روش ایجاد کرده بود را برهم بزند.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی تیم ملی ایران اسکوچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 2

176 ( گلادیاتور ) (ح)1399/07/13

Haniye: ممنون بسیار عالیه

9 آبان (22:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi