خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: تقابل با ناپولی یک آزمایش متفاوت برای ماست

پیرلو: تقابل با ناپولی یک آزمایش متفاوت برای ماست
پیرلو: تقابل با ناپولی یک آزمایش متفاوت برای ماست
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس می گوید که آن ها به دلیل نبود مسابقات پیش فصل مجبور هستند تا در مسابقات رسمی خود را آزمایش کنند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فرداشب در یکی از جذاب ترین بازی های هفته سوم سری آ میزبان ناپولی خواهد بود. یووه در حال حاضر با چهار امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفته؛ این در حالی است که ناپولی در هر دو بازی گذشته خود به پیروزی دست یافته و با یک بازی کم تر نسبت به ساسولو در رتبه دوم قرار دارد. از طرفی تقابل دو هم تیمی سابق یعنی آندره آ پیرلو و جنارو گتوزو در بازی فردا، بر جذابیت‌های آن خواهد افزود.

در روند برگزاری بازی فردا نگرانی‌هایی وجود دارد چرا که ناپولی در دیدار قبلی خود برابر جنوا قرار گرفت؛ تیمی که 22 کرونایی به ثبت رسانده است. آندره آ پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ناپولی در این باره گفت: " من فکر نمی‌کنم که خطری برای برگزاری بازی وجود داشته باشد چرا که سازمان لیگ تمام دستورالعمل های لازم را به شکل واضح ارائه می دهد. ما خودمان را برای هر بازی آماده می‌کنیم و شرایط تاثیری روی کارمان نمی گذارد."

پیرلو درباره تقابل با هم تیمی سابق خود یعنی جنارو گتوزو نیز گفت: " من معتقدم ناپولی با آمدن گتوزو تغییر ذهنیت داد. آنها اکنون تیم قدرتمند و منسجمی هستند. با این حال ما با آنها برابر هستیم و می دانیم چه کاری باید انجام دهیم. ما بازی دوستانه قبل از فصل برای آزمایش کردن خودمان نداشتیم بنابراین مجبور شدیم آزمایشات خود را در شرایط بازی انجام دهیم. ما چیزی را مقابل رم امتحان کردیم و ممکن است چیز دیگری را با ناپولی امتحان کنیم."

پیرلو همچنین درباره احتمال به میدان رفتن آرتور ملو و پائولو دیبالا در دیدار فردا نیز گفت: " این احتمال وجود دارد که آرتور ملو به دلیل مسائل مربوط به استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. پائولو دیبالا دو ماه است که بازی نکرده اما در دیدار مقابل رم این آمادگی را داشته که روی نیمکت بنشیند‌. خواهیم دید که فردا کار را از ابتدا آغاز می کند یا در نیمه دوم به میدان می رود."

برچسب‌ها: پیرلو یوونتوس ناپولی گتوزو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

145 اطلاعیه1399/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi