خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

مظاهری، قائدی و غلامی اولین‌های لیست اسکوچیچ

مظاهری، قائدی و غلامی اولین‌های لیست اسکوچیچ
به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه‌ها وقفه در اجرای برنامه‌های تیم ملی که به دلیل شیوع کرونا شکل گرفته بود، اکنون دراگان اسکوچیچ و کادرفنی‌اش با حضور در هتل المپیک و آماده باش به نفرات مدنظر خود برای حضور در لیست، در انتظار تکمیل آن و آغاز اولین اردوی خود در قامت سرمربی تیم ملی هستند.
در حال حاضر مهدی قایدی، رشید مظاهری و عارف غلامی سه بازیکن شاغل در استقلال جزو اولین نفراتی هستند که با حضور در هتل المپیک خود را به کادرفنی معرفی کرده‌اند و به نظر می‌رسد تا ساعات آینده این لیست تکمیل شود.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است لیست نهایی تیم ملی امشب و بعد از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان منتشر شود.
مجید حسینی، مدافع ایرانی شاغل در لیگ ترکیه و تیم ترابزون اسپور نیز دیگر بازیکنی است که در هتل المپیک حاضر شده است و جزو اولین لژیونرهای حاضر در اردوی تیم ملی محسوب می‌شود.
حواشی هتل المپیک - اردوی تیم ملی:
* همزمانی اردوی فولاد خوزستان با حضور نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی باعث شد تا برخورد جالبی بین اعضای آنها شکل گیرد.
* جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان که در فصل گذشته موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط این تیم شد، برخورد جالبی با دراگان اسکوچیچ داشت. کاپیتان سابق تیم ملی دقایقی با حضور در دور یک میز با دراگان اسکوچیچ و اعضای کادرفنی به صحبت پرداخت.
* رشید مظاهری نیز با حضور در هتل المپیک و برخورد با بازیکنان فولاد، دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. فرشاد احمدزاده بازیکنی بود که لحظاتی با گلر تازه وارد استقلال به صحبت پرداخت. مظاهری سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد.
* نفرات دعوت شده به تیم ملی، طبق برنامه اعلام شده، تست کرونای خود را پشت سر خواهند گذاشت
* امید نورافکن اولین عضو از تیم سپاهان است که بعد از چهار استقلالی دعوت شده به تیم ملی، وارد اردوی تیم ملی شد تا جمع نفرات بهمراه سیدمجید حسینی به پنج نفر برسد.
* سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خبری اعلام کرده: علی کریمی،رشید مظاهری،مجید حسینی،مجتبی نجاریان،عارف غلامی،پیام نیازمند،امید نورافکن،مهدی قائدی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که امروز برای حضور در اردوی تیم ملی و تست کرونا در اردو حضور خواهند یافت.
* بر اساس این اعلام، چهار بازیکن استقلالی دعوت شده به تیم ملی تکمیل شده است و از سپاهان نیز بعد از امید نورافکن که لحظاتی پیش وارد اردو شده باید در انتظار حضور پیام نیازمند نیز بود.
* مجتبی نجاریان پدیده این فصل فولاد خوزستان نیز تنها سهمیه دعوت شده از این تیم به تیم ملی خواهد بود
* از تراکتور نیز احسان حاج صفی به تیم ملی دعوت شده و در اردو حاضر خواهد شد.
* پیام نیازمند، دروازه بان سپاهان نیز دیگر بازیکنی بود که با حضور در هتل المپیک خود را به کادرفنی معرفی کرد. نورافکن و نیازمند دو بازیکن سپاهانی دعوت شده از سوی اسکوچیچ به اردوی تیم ملی محسوب می‌شوند.

* احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی و عضو تراکتور نیز دقایقی پیش وارد هتل المپیک شد و خود را به کادرفنی معرفی کرد.

* رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن نیز که اردوی تیمش را در تهران برگزار می‌کند برخورد جالبی با وحید هاشمیان، مهاجم سابق تیم ملی و عضو کنونی کادرفنی داشت. این دو سالها در تیم ملی با یکدیگر هم تیمی بودند و عضو تیم ملی حاضر در جام جهانی 2006 آلمان محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها: قایدی مظاهری غلامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

71 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi