خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

جهانبخش در آستانه دیدار با منچستریونایتد؛ «هر چه دارم در زمی

جهانبخش در آستانه دیدار با منچستریونایتد؛ «هر چه دارم در زمی
تهرا- ایرنا- ستاره ایرانی باشگاه برایتون گفت: برای من مهم نیست بازی در کدام رقابت است، من هر چه که دارم را در زمین می‌گذارم و نهایت تلاشم را انجام می‌دهم.

به گزارش ایرنا، عیلرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت باشگاه برایتون و در آستانه بازی با منچستریونایتد در جام اتحادیه اظهار داشت: کاری که در خصوص جوانان در این باشگاه صورت می‌گیرد لذتبخش است. فوق‌العاده است که چنین جوانانی می‌توانند فرصت داشته باشند و بتوانند خود را ثابت کنند. این فرصتی که مربی به آنها می‌دهد، می‌تواند باعث شود که آنها خودشان را به مربی نشان دهند و بتوانند به ترکیب اصلی تیم راه یابند. باید از این فرصت‌ها استفاده کرد، باید قدر این فرصت‌ها را دانست و از شانس‌ها برای نشان دادن توانایی‌ها استفاده کرد. این چیزی است که باشگاه به بازیکنان خود می‌دهد. من بسیار از عملکرد جوانان تیم حیرت زده شده‌ام و این مسئله می‌تواند آینده روشنی برای باشگاه رقم زند.

وی در ادامه افزود: سعی می‌کنم که با جوانان تیم حین تمرینات و بازی‌ها صحبت کنم. من رابطه‌ای عالی با آنها دارم. می‌دانم که خودم هم در این شرایط بودم و ابتدای دوران فوتبالم اینگونه گذشت. من شانس خودم را داشتم و سعی داشتم که از آن به بهترین شکل استفاده کنم. من هم همین مسائل را به آنها می‌گویم که از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند. آنها نیاز دارند تا در عکس تیم اصلی باشگاه قرار گیرند. آنها این هدف را دارند که مثل آرون کانلی بشوند. به مانند استیون آلزاته و بن وایت شوند. این بازیکنان که از تیم جوانان توانستند با عملکردی عالی به تیم اصلی راه پیدا کنند.

جهانبخش در پایان گفت: اگر شما در جام اتحادیه خوب بازی کنید می‌توانید در لیگ برتر نیز به میدان بروید. این مسئله به همه انگیزه مضاعف می‌بخشد. برای من مهم نیست بازی در کدام رقابت است. من هر چه که دارم را در زمین می‌گذارم و نهایت تلاشم را بروز می‌دهم. اینگونه نیست که در رقابتی دیگر عملکردم متفاوت باشد. من همیشه شاهد بازی‌ها هستم تا بتوانم در میدان خودم را اثبات کنم. مشتاقم تا به سرمربی نشان دهم که می‌توانم خوب بازی کنم.

برچسب‌ها: علیرضا جهانبخش منچستر یونایتد برایتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

155 LΘνεરΘɴ1399/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi