خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

رکورد جدید محبوب ترین ستاره پرسپولیس

رکورد جدید محبوب ترین ستاره پرسپولیس
سیدجلال حسینی در بازی برابر السد قطر فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد با این حال در این فرصت اندک یک رکورد جدید را برای خود ثبت کرد. با این حضور سیدجلال که در دقایق پایانی جدال برابر السد از سوی کادر فنی به زمین فرستاده شد، فرصت شصتمین بازی در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد و سید مهدی رحمتی را پشت سرگذاشت.

سید جلال حسینی مدافع مستحکم و کاپیتان تیم پرسپولیس که همواره عملکرد خوبی در تیمش داشته است این احتمال وجود دارد در صورت عدم بخشش سیامک نعمتی، در بازی برابر پاختاکور یکی از بازیکنان ثابت ترکیب پرسپولیس باشد تا با تغییر پست یکی از مدافعان این تیم بتواند در دفاع میاتی پرسپولیس شصت و یکمین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا برای قرمزها انجام دهد.

این بازیکن با تیم‌های سایپا، سپاهان، نفت و پرسپولیس سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد.

سیدجلال حسینی این فرصت را دارد تا در صورت رسیدن دوباره پرسپولیس به فینال این مسابقات به عنوان کاپیتان پرسپولیس با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، این جام را بالای سر برده و به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

برچسب‌ها: سید جلال حسینی پرسپولیس رکورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 ΛŔŦƐmĪs1399/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi