خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

ناکامی ایگواین در شروع با اینتر میامی؛ پنالتی را به آسمان زد

ناکامی ایگواین در شروع با اینتر میامی؛ پنالتی را به آسمان زد
برگزاری فوتبالی – گونزالو ایگواین در اولین حضور خود با پیراهن تیم اینتر میامی در میادین فوتبال نتوانست کمکی به این تیم کند و یک پنالتی را هم از دست داد.
به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم دیوید بکهام یعنی اینتر میامی میهمان فیلادلفیا یونیون در چهارچوپ رقابت‌های ام ال اس بود. در این بازی علاوه بر بلیز ماتویدی، گونزالو ایگواین، مهاجم سابق یوونتوس که به تازگی به اینتری‌ها پیوسته در زمین حضور داشت و می‌توانست در دقیقه ۲۰ روی یک ضربه آکروباتیک گل اولین خود را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد. در حالی که بازی با حساب ۲-۰ پیش می‌رفت، اینتر در دقیقه ۷۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایگواین آن را به بدترین نحو ممکن زد. توپ ایگواین با برخورد با تیر افقی به بیرون و به سمت آسمان رفت تا اینتر میامی شانس کم کردن فاصله را از دست بدهد. در ادامه هم تیم فیلادلفیا گل سوم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد.
قبل از این که ایگواین به اینتر بیاید دیگو آلونسو، سرمربی اینتری‌ها به خبرنگاران گفته بود: ورود یک بازیکن با تجربه می‌تواند در تیم تاثیر داشته باشد زیرا هم کیفیت به تیم اضافه می‌کند و هم باعث کمک به بازیکنان جوان می‌شود.
گفتنی است ایگواین در این بازی ۹۲ درصد دقت پاس داشت و ۵ شوت هم به سمت دروازه زد. در بازی هم ۴ بار روی او خطا شد. بیشتر از هر بازیکن دیگری.

برچسب‌ها: هیگواین اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi