خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

گربه‌سیاه پپ؛ واردی خطرناک‌تر از مسی

گربه‌سیاه پپ؛ واردی خطرناک‌تر از مسی
لسترسیتی دیروز با درخشش جیمی واردی مهاجم گلزن خود که در جریان بازی هت تریک کرد موفق شد منچسترسیتی را 5-2 شکست دهد.
اما جالب اینجا است که این اولین هت تریک واردی در مقابل تیم گواردیولا نبود. واردی تا پیش از بازی دیشب یکی از دو بازیکنی بود که موفق شده بودند مقابل منچسرسیتی دست به هت تریک بزنند. نفر دیگری که در این لیست کنار واردی ایستاده بود لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بود.
تا پیش از بازی دیشب منچسترسیتی در دوران پپ گواردیولا تنها دو بار شاهد هت تریک خوردن از بازیکنان حریف بود. یک بار لیونل مسی در اکتبر 2016 سه بار در یک بازی دروازه سیتی را باز کرده بود و در دفعه دوم، جیمی واردی در دسامبر همان سال با پیراهن لستر هت تریک کرده بود.
در بازی دیشب اما قرعه به نام جیمی واردی افتاد تا او برای دومین بار مقابل تیم پپ هت تریک کند. به این ترتیب واردی موفق شد از رکورد یک هت تریک لیونل مسی مقابل تیم پپ عبور کرده و حالا بزرگترین گربه سیاه منچسترسیتی لقب بگیرد.
البته رکورد جیمی واردی تنها به منچسترسیتی خلاصه نمی شود. چرا که تا کنون در همه تیمهایی که پپ هدایت آنها را به عهده داشته هیچ بازیکنی نبود که بتواند دو بار در بازی با تیمهای تحت هدایت او هت تریک کند.
جیمی واردی 33ساله در بازی دیشب می توانست حتی شانس زدن گل چهارم به تیم پپ را هم داشته باشد ولی او با توجه به اینکه در دقایق پایانی توسط سرمربی لستر بیرون کشیده شده بود زمانی که در دقیقه 88 سومین پنالتی بازی برای لستر اعلام شد در زمین حضور نداشت که این توپ را گل کرده و چهارمین گل خود در بازی دیشب را به ثمر برساند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی جیمی واردی لیونل مسی لستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 Sopel30t (ح)1399/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi