خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

هافبک پرسپولس خشن ترین بازیکن شد

هافبک پرسپولس خشن ترین بازیکن شد
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد قطر را با تک گل عیسی آل کثیر در دوحه شکست داده تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. در آخرین دقایق این بازی سیامک نعمتی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا او اولین بازیکن اخراجی سرخ پوشان در این تورنمنت باشد.

با این که نعمتی اولین بازیکن اخراجی سرخ پوشان در این مسابقات است، اما خشن ترین بازیکن پرسپولیس و کل این تورنمنت، یکی دیگر از سرخ پوشان است.

وحید امیری هافبک تکنیکی و ملی پوش سرخ پوشان در مجموع دیدارهایی که این فصل انجام داده، ۲۶ بار مرتکب خطا شده که این بیشترین تعداد خطای انجام شده توسط یک بازیکن در این مسابقات است. نزدیک ترین بازیکن از نظر تعداد خطا به هافبک سرخ پوشان، محمد ابوصبان، هافبک میانی تیم التعاون است که ۱۹ بار مرتکب خطا در جریان بازیها شده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس بازیکن خشن ترین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

92 ΛŔŦƐmĪs1399/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi