خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

دلبری خرید جدید یحیی از پرسپولیسی ها

دلبری خرید جدید یحیی از پرسپولیسی ها
مربیان پرسپولیس که خاطره خوشی از ضربات پنالتی نداشته و به تازگی در جام حذفی مغلوب استقلال در دربی شده‌اند این بار نمی‌خواهند چیزی را به قضا و قدر بسپارند. پرسپولیسی‌ها در آخرین تمرین شب گذشته خود در کشور قطر تمرین پنالتی داشتند و یحیی گل‌محمدی نفرات برتر خود در این ضربات را شناخت.
گفته می‌شود در صورتی که حین بازی ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شود همچون دیدار برگشت با التعاون عربستان، بشار رسن پشت توپ خواهد ایستاد. در دیدار با السد قطر نیز چنانچه سرنوشت بازی به ضربات پنالتی بکشد، باز بشار رسن اولین ضربه پنالتی تیمش را خواهد زد. گرچه بشار از لحاظ بدنی شاید توان ۱۲۰ دقیقه بازی کردن را نداشته باشد، اما برای زدن ضربه پنالتی باید حفظ شود. همچنین شنیدیم میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، شجاع خلیل زاده و احسان پهلوان سایر پنالتی‌زنان پرسپولیس در این دیدار خواهند بود.
پرسپولیس البته احسان پهلوان، سیامک سرلک، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی هم این آمادگی را دارند که با صلاحدید یحیی گل‌محمدی پنالتی بزنند. البته کادر فنی پرسپولیس دوست دارد این دیدار به ضربات پنالتی نکشیده و در وقت قانونی به سود این تیم تمام شود، اما در غیر این صورت هم حساب ویژه‌ای روی تخصص حامد لک در مهار ضربات پنالتی باز کرده‌اند.

برچسب‌ها: پرسپولیس پنالتی پرسپولیس پنالتی زن پنالتی پرسپولیس قهرمان فوتبال هشتگ ورزشی ورزشکار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 0

229 مردان سرخ1399/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi