خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,127

گیگز:جدایی گرت بیل از رئال برای همه اتفاق خوبی بود

گیگز:جدایی گرت بیل از رئال برای همه اتفاق خوبی بود
بعد از ماه ها گمانه زنی در اسپانیا چندی پیش بالاخره گرت بیل از رئال مادرید جدا شد و به تاتنهام بازگشت تا شاید بتواند در این تیم لندنی به روزهای خوش گذشته بازگردد. ستاره ولزی با قراردادی قرضی راهی تاتنهام شد و این احتمال وجود دارد که سال آینده قرارداد او با تیم لندنی دائمی شود.سرمربی تیم ملی ولز اما حالا جدایی گرت بیل از رئال مادرید و انتقال او به تاتنهام را اتفاقی مناسب تلقی کرده است. رایان گیگز در این باره گفت: " او در تاتنهام بیشتر از رئال مادرید بازی خواهد کرد. من فکر می‌کنم که این یک انتقال خوب برای گرت تلقی می‌شود. همچنین برای تاتنهام و لیگ برتر که می توانیم هر هفته نمایش بازیکنی مثل او را تماشا کنیم.

در حال حاضر او در باشگاهی حضور دارد که با سرمربی آن آشنایی کامل دارد و همانطور که خودش گفت به نوعی به خانه اش باز گشته است."گیگز در ادامه گفت: " اگر او مرتباً بازی کند خیلی به نفعش خواهد بود. گرت بیل به خاطر کیفیت و تجربه ای که کسب کرده کاملا مراقب خودش است و به طور کلی اگر مرتبا بازی کند خیلی خیلی برایش بهتر خواهد بود."

برچسب‌ها: رئال مادرید بیل گیگز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

209 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi