خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

هالند: یک تفاوت بین ما و بهترین تیم جهان وجود داشت

هالند: یک تفاوت بین ما و بهترین تیم جهان وجود داشت
ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند معتقد است که این تیم مقابل بایرن از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرده است.
دورتموند شب گذشته در مسابقه ای که بازگشت فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و بازی 2-0 باخته را با تساوی عوض کرد اما نهایتاً در دقایق پایانی دروازه اش را باز شده دید تا با نتیجه 3-2 مقابل قهرمان اروپا و آلمان شکست خورده باشد و یک جام را از دست بدهد.
ارلینگ هالند در دیدار مقابل بایرن مونیخ نیز مانند اکثر مسابقاتی که برای دورتموند به میدان رفته بود، موفق به گلزنی شد. با این حال ستاره دانمارکی می‌توانست در دقیقه 59 بازی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند اما در مصافی تک به تک با مانوئل نویر مغلوب شد.
ارلینگ هالند در پایان بازی درباره شکست مقابل بایرن مونیخ گفت: " یک تفاوت بین ما و بهترین تیم جهان وجود دارد و آن این است که آنها از فرصت های گلزنی خود استفاده کردند در حالی که ما این کار را انجام ندادیم. من در برابر بایرن یک بار گلزنی کردم اما باید یک مرتبه دیگر نیز این کار را انجام می دادم. اکثر گلرهای دنیا نمی توانند، آن توپی که مانوئل نویر گرفت را مهار کنند اما او این کار را انجام داد. "

برچسب‌ها: هالند دورتموند بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

156 هلنـد1399/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi