خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

تیم فوتبال سپاهان بازمانده از صعود و امیدوار به آینده

تیم فوتبال سپاهان بازمانده از صعود و امیدوار به آینده
اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حالی شب گذشته با تساوی بدون گل با العین امارات از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند که به گفته کارشناسان بازی‌های خوبی را در این رقابت‌ها ارائه داد ولی در نتیجه‌گیری ناموفق عمل کرد.
به گزارش ایرنا، سپاهان که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و حتی اولین تیم ایرانی است که به جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی راه یافته است؛ در رقابت‌های امسال با وجود بازی‌های خوبی که ارائه داد نتوانست مجوز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کند.
تیم فوتبال فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۵ شهریور تا سوم مهر سال جاری در قطر در حال برگزاری است درگروه “دی ” این رقابت‌ها با تیم‌های السد قطر، العین امارات و النصر عربستان هم گروه است.
حسین چرخابی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: یکی از دلایل زیبایی فوتبال این است که غیر قابل پیش‌بینی است و تیمی که خوب بازی می‌کند و فکر می‌کند ۱۰۰ درصد برنده است،موقعیت‌های خود را یکی یکی از دست می‌دهد و تیمی که موقعیت ندارد گل می‌زند و پیروز میدان می‌شود.
وی با اشاره به دیدارهای خوب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان سپاهان به خصوص در دیدار مقابل النصر عربستان در ضربات آخر کم دقت بودند اما تیم‌های عربی قدرتمند هستند و به خوبی بر بازی مسلط می‌شوند و تیمی برنده است که بتواند از فرصت‌های خود به درستی بهره ببرد حتی اگر بازی خوبی را ارائه نکند.
چرخابی به سرمربی‌گری نوید کیا در سپاهان و لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: اکنون اگر در مورد مربی‌گری نویدکیا قضاوتی صورت گیرد بی انصافی است؛ او با این که می‌دانست کارش سخت است هدایت سپاهان را برعهده گرفت که توان بالایی می‌خواهد و نیاز به فرصت دارد و باید صبر کرد تا نفرات دلخواه خود را شناسایی کندو با تمرین و برنامه‌ریزی به سوی موفقیت درلیگ گام بردارد.
وی با بیان اینکه فلسفه سرمربی‌گری محرم نویدکیا با قلعه نویی در سپاهان متفاوت است گفت: تفکرات هر ۲ مربی قابل احترام است، تفکرات قلعه نویی در ارسال‌های دو طرف، ضربات ایستگاهی و شروع مجدد برای رسیدن به گل است در حالی که درلیگ قهرمانان آسیا اوت بلند از سپاهان نداشتیم و بیشتر در عمق کار می‌کرد.
وی تصریح کرد: تفکرات محرم نویدکیا مبتنی بر بازی زمینی، تک ضرب و از عمق دفاعی عبور کردن برای رسیدن به گل است که باید به او فرصت داد تا بهتر بتواند آن را در تیم پیاده کند.
وی تاکید کرد: سپاهان با هدایت محرم نوید کیا متفاوت است و امید است بتوانیم بازی‌های خوبی را با مربی جوان این تیم ببینم.
با این حال دیدار بعدی سپاهان مقابل السد قطر در پنجشنبه هفته جاری تشریفاتی است و هیچ نفعی برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و بیشتر حیثیتی است.
سپاهان در گروه دی لیگ قهرمانان آسیا با ۴ امتیاز بعد از النصر عربستان با ۱۱ امتیاز و السد قطر با ۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

102 ⭐ Fc Taha ⭐1399/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi