خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

فرار گوریتسا از شکست با گلزنی دلفی

فرار گوریتسا از شکست با گلزنی دلفی
فرار گوریتسا از شکست با گلزنی دلفی
مهاجم ایرانی گوریتسا در حضور تعویضی مقابل ایسترا ۱۹۶۱ گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ یک کرواسی، تیم گوریتسا که برای نخستین بار یونس دلفی را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه رادنیک به مصاف تیم قعرنشین ایسترا ۱۹۶۱ رفت.

ایسترا که در این فصل فصل هیچ بردی نداشته، امشب در آستانه کسب نخستین پیروزی فصل در دیدار خارج از خانه مقابل یاران دلفی بود، اما حضور مهاجم ایرانی گوریتسا در زمین و گلزنی او اجازه نداد قعرنشین لیگ یک کرواسی به برتری دست پیدا کند.

یونس دلفی پس از دو سال حضور در شارلروا بلژیک که دوران نه چندان خوبی برای او رقم زد و با انجام تنها ۶ مسابقه و یک گل برای او همراه بود، امشب در نخستین بازی برای گوریتسا موفق به گلزنی شد.

دلفی در دقیقه ۷۹ به‌عنوان آخرین تعویضی گوریتسا وارد مسابقه شد و در دقیقه ۹۰ گل دوم و تساوی‌بخش تیمش را مقابل ایسترا به ثمر رساند و چهار دقیقه پس از آن هم با کارت زرد جریمه شد.

یاران دلفی با این تساوی ۱۳ امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول لیگ یک کرواسی صعود کردند؛ البته دینامو زاگرب در صورت کسب تساوی یا برد در مسابقه امشب برابر اسلاون بلوپو به جایگاه اول برمی‌گردد.

برچسب‌ها: گوریتسا یونس دلفی کرواسی مهاجم ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 اطلاعیه1399/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi