خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

رئیس ماریتیمو: ویزای پرتغال برای علیپور صادر شد

رئیس ماریتیمو: ویزای پرتغال برای علیپور صادر شد
کارلوس پریرا رئیس باشگاه چند روز پیش گفته بودکه همه کارها برای انتقال علی علیپور مهاجم پرسپولیس برای انتقال ماریتیمو انجام شده و عدم حضور این بازیکن در پرتغال به خاطر عدم صدور ویزا است. او اما روز گذشته در گفت و گویی با رسانه محلی Diário de Notícias اعلام کرد که کارهای مربوط به ویزای علیپور انجام شده و این بازیکن بزودی به پرتغال سفر می کند..

کارلوس پریرا درباره وضعیت علی علیپور که گفته می شود که نزدیک دوماه است که در انتظار گرفتن ویزای پرتغال است گفت که او باید هفته آینده به وارد مادیرا شود:"من فکر می کنم امروز ویزای او صادر شده و او در ابتدای هفته آینده می تواند به جزایر مادیرا سفر کند."

در حال حاضر شمارش معکوس برای آغاز رقابت های لیگ پرتغال آغاز شده و ماریتیمو که امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی را هم در اختیار دارد روزیکشنبه باید به مصاف سانتاکلارا برود.

تازه های امروز

برچسب‌ها: علیپور پرتغال قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

120 آروین پلاس1399/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi