خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

انگیزه بالای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

انگیزه بالای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان
به گزارش “ورزش سه”، آرسنال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را پر قدرت آغاز کرد و در هفته اول موفق شد با سه گل فولام را از پیش رو بردارد. شاگردان میکل آرتتا فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته دوم میزبان وستهام خواهند بود.

میکل آرتتا پیش از بازی فردای تیمش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

انگیزه بالای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان
بله ما مجبور شدیم تغییرات ساختاری در تیم به وجود بیاوریم چراکه نمی توانستیم در شرایطی که طی سه سال گذشته برای باشگاه به وجود آمده و البته مشکلات ناشی از ویروس کرونا باقی بمانیم. نباید فراموش کنیم که ما آرسنال هستیم و تاریخ این باشگاه از ما موفقیت و سربلندی می خواهد. برای دستیابی به این موضوع باید همه کارکنان باشگاه بهترین عملکرد و تلاش را از خود ارائه دهند.

تمدید قرارداد اوبامیانگ
اگر بخواهم منصفانه بگویم در ابتدای حضورم در اینجا نسبت به این موضوع خیلی خوشبین بودم. بدیهی است که ما از نظر مالی با مشکلاتی مواجه بودیم که دستیابی به اهدافمان را به امری دشوار تبدیل می کرد. فکر می‌کنم که اوبامیانگ در ابتدا کمی شک داشت اما همه چیز به طور طبیعی رو به جلو پیش رفت. من احساس کردم که اوباما می خواهد در اینجا بماند. اگرچه این مسئله کمی طول کشید اما نتیجه آن همان چیزی بود که ما می‌خواستیم و حالا خوشحالیم.”

انتقال گرت بیل به تاتنهام
لیگ برتر در تاریخ خود همیشه بهترین بازیکنان جهان را داشته است. من فکر می کنم گرت یکی از مهمترین نام هایی بود که سالها پیش لیگ برتر را ترک کرد و به اسپانیا رفت، بنابراین من فکر می کنم که حضور او بسیار مثبت خواهد بود. همه ما می‌دانیم که او در بهترین حالت خود می‌توانند چه کارهایی انجام دهد.

برچسب‌ها: آرسنال گرت بیل لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

101 شیر سفید پوش (ح)1399/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi