خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!
رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!
گل تماشایی علیرضا جهانبخش در حالی وارد دروازه پورتسموث شد که او پیش‌تر هم با سوپر شوت های این چنینی موفق به گلزنی شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، اعتماد به علیرضا جهانبخش یک بار دیگر جواب داد و او توانست از فرصت یک ساعته در ترکیب برایتون بهترین بهره را ببرد؛ یک پاس گل که پس از توپ ربایی تماشایی به دست آمد و یک گل که با شوتی استثنایی به تور دروازه پورتسموث نشست و جهانبخش را به مرد اول برایتون آلبیون تبدیل کرد.

جهانبخش شب گذشته گل خود را پس از استارتی 40 متری به ثمر رساند و خود آغازگر حمله ای بود که به این گل ختم شد. او توپ را پشت محوطه جریمه کنترل کرد و پس از سه ضربه آرام و نزدیک شدن به دروازه، شوتی تماشایی را به سمت دروازه فرستاد و پیروزی برایتون را دو برابر کرد.

این گل از سوی علیرضا جهانبخش در حالی به ثمر رسید که او پیش تر دو بار در لیگ جزیره موفق به گلزنی با پیراهن برایتون شده بود. یک گل او در برابر بورنموث به ثمر رسید که سریع ترین گل تاریخ باشگاه آبی پوش لندنی هم بود. یک هفته بعد جهانبخش با ضربه آکروباتیک فوق العاده اش دروازه کپا آریزابالاگا را فرو ریخت تا پس از 26 بازی ناکامی، در دو هفته متوالی سوپرگل بزند.

سوپرگل های جهانبخش البته تنها در انگلیس زده نشده اند. طرفداران فوتبال در ایران به یاد دارند که در یکی از جنجالی ترین بازی های دوران مربیگری کارلوس کی‌روش، علیرضا با شوتی سرکش دروازه قطر را فرو ریخته بود. گل مذکور در مقدماتی جام جهانی و در مسابقه ای زده شد که گل لحظات پایانی رضا قوچان نژاد و خوشحالی کادرفنی تیم ملی، التهاب در استادیوم آزادی را به بیشترین مقدار خود رسانده بود و گل به نوعی برتری قاطع تیم ملی ایران را بر قطری ها ثابت کرد.

آنجا جهانبخش پای آندرانیک تیموریان را با کنترلی زیبا با دریبل مدافع حریف همراه کرد و بعد با پای چپ شوتی را به سمت دروازه فرستاد که مهارش ناممکن بود. این بار هم ژست ستاره ایرانی برایتون شباهت های زیادی به آن شب داشت ولی او در مقابل پورتسموث شوتش را به طاق دروازه فرستاد تا جای جدیدی از دروازه را به نام خود ثبت کند.

حالا جهانبخش امیدوار است تا بیشتر بازی کند، پاس گل های بیشتری بدهد و گل های معمولی هم بزند؛ هواداران برایتون در شبکه های اجتماعی از علیرضا تمجید کرده اند و حالا در آستانه بازی با نیوکاسل و سپس یونایتد، شاید زمانی برای رستاخیز علیرضا و حضور در ترکیب اصلی باشد. چیزی که بیش از دو سال است، هواداران ایرانی انتظارش را می‌کشند.

شاید همین تعویض پس از یک ساعت درخشش و ثبت یک گل - یک پاس گل، به منزله حفظ جهانبخش در ترکیب اصلی باشد. تیم های انگلیسی معمولا در اف ای کاپ و جام اتحادیه از بازیکنان اصلی استفاده نمی‌کنند و علیرضا باید امیدوار باشد که همین درخشش او را به ترکیب اصلی برسند.

برچسب‌ها: جهانبخش برایتون سوپرگل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

119 اطلاعیه1399/06/28

پرسپولیس.کرد: هم این هم آزمون هم طارمی و بقیه ل}یونر ها فقط بلدن تو خارج اینطوری خوب بازی کنن. میان ایران فلج میشن

28 شهریور (18:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi