خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

آقای خاص استقلال همچنان می‌درخشد

آقای خاص استقلال همچنان می‌درخشد
به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی را بدون استثنا باید یکی از ستاره های کاربلد و تاثیرگذار استقلال دانست. بازیکنی که هر زمان در ترکیب آبی ها حضور داشته در میانه میدان توانسته تیمش را به خوبی روبه جلو هدایت کند و همواره با گلزنی یا پاس گل دادن تاثیر خودش را روی بازی آبی ها گذاشته در مصاف با پاختاکور هم اثرگذار بود.
کریمی در دقیقه 33 وقتی داور یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را به سود استقلال اعلام کرد، پشت توپ ایستاد. معمولا اینگونه توپ ها و ضربات ایستگاهی را وریا غفوری در استقلال می زد و درغیاب او علی کریمی این توپ را روانه دروازه کرد.
آقای خاص استقلالی ها با دید خوب نسبت به جای خالی دروازه یک ضربه ایستگاهی فوق العاده را زد و توپ را درست به گوشه دروازه پاختاکور فرستاد تا گل اول بازی را به ثمر برساند.
درخشش کریمی در مسابقات اخیر استقلال نگرانی هواداران این تیم برای جدایی او را افزایش می دهد. این ستاره قصد جدایی از استقلال و بازی در خارج از کشور را کرده و حالا که نقش او در ترکیب استقلال اینقدر به چشم می آید، بی تردید مدیران باشگاه دست از تلاش برای حفظ او برنخواهند داشت.

برچسب‌ها: علی کریمی ستاره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 1

127 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/07/05

رز مشهد: موافقم

14 مهر (13:36)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi