خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

سانچوی دوم هم در دورتموند رکوردشکن شد

سانچوی دوم هم در دورتموند رکوردشکن شد
جود بلینگام جوان انگلیسی باشگاه دورتموند در اولین بازی خود برای این تیم گلزنی کرد تا در بدو ورودش یک رکورد به نام خود ثبت کند….

به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، بوروسیا دورتموند دیروز در اولین روز فصل جدید جام حذفی آلمان به مصاف دویسبورگ رفت و موفق شد حریفش را ۵-۰ شکست دهد. اما یکی از نکات جالب این بازی گلزنی جود بلینگام جوان انگلیسی دورتموند بود که اخیراً به خدمت گرفته شده.

جود بلینگام با گلزنی در جریان پیروزی دورتموند در اولین بازی خود با پیراهن زردرنگ باشگاه گلزنی کرد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ دورتموند را به خود اختصاص دهد.

بلینگام ۱۷ساله امسال تابستان با قراردادی ۲۵ میلیون یورویی از باشگاه بیرمنگام به دورتموند منتقل شد و بازی دیشب اولین بازی او با پیراهن تیم آلمانی بود.

بلینگام فصل گذشته به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه بیرمنگام تبدیل شده بود. او دیشب هم درحالیکه ۱۷ سال و ۷۷ روز از تولدش می‌گذشت برای دورتموند گلزنی کرد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه آلمانی را هم به خود اختصاص دهد.

این رکورد پیش از این در اختیار نوری شاهین بود که با ۱۷ سال و ۸۲ روز سن موفق شده بود برای باشگاه زردپوش آلمانی گلزنی کند.

برچسب‌ها: جود بلینگام بلینگام بورسیا دورتموند جام حذفی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 ارتش قلم1399/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi