خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

تمرین استقلال برای بازی مقابل حریف غایب !

تمرین استقلال برای بازی مقابل حریف غایب !
تمرین استقلال برای بازی مقابل حریف غایب !
در حالیکه به احتمال فراوان دیدار استقلال و الوحده برگزار نمی شود، اما آبی پوشان آماده دیدار با این تیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال برای دیدار با الوحده در شرایطی در دوحه برگزار شد که هنوز خبری از این تیم اماراتی نیست و آنها وارد قطر نشده اند.

کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و الوحده برگزار شد و نکته ای که هنوز برای خیلی ها از جمله تیم استقلال نامشخص است، برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار است که در هاله ای از ابهام است. مسئله ای که حتی مجید نامجومطلق سرمربی و وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار به آن اشاره کردند.

اما همین بلاتکلیفی و اعلام نشدن رسمی عدم حضور الوحده در این رقابت ها، باعث شد که آبی پوشان آخرین تمرین خود را با مرور کارهای تاکتیکی جهت مقابله با این تیم اماراتی انجام دهند. ظاهرا استقلالی ها تا آخرین لحظات منتظر بودند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم حضور الوحده در این رقابت ها را به صورت رسمی به آنها اعلام کند که یان اتفاق رخ نداد.

در این جلسه تمرینی، بازیکنان استقلال زیر نظر مجید نامجومطلق و سایر اعضای کادرفنی، آخرین نکات تاکتیکی برای دیدار با الوحده را مرور کردند تا آبی پوشان آماده پذیرایی از این تیم اماراتی باشند. باید منتظر ماند و دید بالاخره AFC تکلیف درخصوص الوحده چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال تمرین استقلال آبی‌پوشان الوحده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

100 اطلاعیه1399/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi