خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

گیگز: رونالدو مثل من تا 40سالگی بازی می‌کند

گیگز: رونالدو مثل من تا 40سالگی بازی می‌کند
گیگز: رونالدو مثل من تا 40سالگی بازی می‌کند
رایان گیگز هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید ابرستاره پرتغالی نشانه‌ای از خستگی نشان نمی‌دهد و می‌تواند تا 40 سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد که سال‌ها پیش در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی بوده می‌گوید این روزها در ساقهای کریستیانو کوچک‌ترین نشانی از خستگی یا ناتوانی دیده نمی‌شود و او می‌تواند تا چهل سالگی در سطح بالا به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

رونالدو در روزهای اخیر موفق شد در 35سالگی صد و یکمین گل ملی خود را برای پرتغال به ثمر برساند. او فصل گذشته در سری آ هم برای باشگاهش یوونتوس 31 گل به ثمر رساند و حالا تا رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی تنها 8 گل فاصله دارد.

رایان گیگز که خودش تا 40سالگی برای منچستریونایتد بازی می‌کرد در این باره گفت: " رونالدو باید در باشگاهی بماند که بزرگ باشد. من هم در باشگاه بزرگی بودم و تا 40 سالگی بازی کردم. شک ندارم که رونالدو هم می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند".

گیگز در ادامه صحبتهایش گفت: " رونالدو به خودش می‌رسد، درست غذا می‌خورد، درست استراحت می‌کند و زندگی‌اش حول محور فوتبال می‌گردد. او بهترین فوتبالیست حرفه‌ای است که دیده ام و با او بازی کرده ام. من رونالدو را زمانی شناختم که در شروع دوران فوتبالش بود و آن روزها اصلاً نمی‌شد تصور کرد که یک روز می‌تواند این همه گل بزند. رونالدو آن روزها فوتبالیست عالی و بااستعدادی بود که نگاه همه را به خود جلب می‌کرد. ولی رونالدو از همان زمان دائم به دنبال بهتر شدن و بالاتر رفتن بود و این روحیه ای بود که بین من و او مشترک بود".

برچسب‌ها: گیگز کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 اطلاعیه1399/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi