خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

جدایی طلبان امروز به تمرین استقلال می‌روند؟

جدایی طلبان امروز به تمرین استقلال می‌روند؟
جدایی طلبان امروز به تمرین استقلال می‌روند؟
آخرین تمرین تیم استقلال پیش از اعزام به کشور قطر، عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال جهت حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز و از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد که کادر فنی این تیم، امید زیادی به حضور بازیکنان جدایی طلبی دارد که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است.

روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که دیگر با استقلال قراردادی ندارند که از این جمع، روزبه چشمی روز گذشته در اواخر تمرین این تیم حاضر شد و سپس به صورت انفرادی به انجام تمرینات مشغول شد.

مدیران استقلال در این روزها سخت به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکنان هستند ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشده اند. البته گفته می شود بنا بر بندی که در قرارداد این بازیکنان وجود دارد، آنها مکلف هستند که تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را همراهی کنند ولی این افراد تاکنون در تمرینات تیم حضور پیدا نکرده اند.

در تمرین روز گذشته آبی پوشان و از میان افرادی که می توانند تیم را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند، 17 نفر حضور داشتند که از این جمع تنها 6 بازیکن سابقه بازی در بیشتر از 20 درصد از بازیهای استقلال در فصل گذشته را دارند و سایر افراد را بازیکنان جوان این تیم تشکیل دادند.

در تمرین روز گذشته، بازیکنانی نظیر سینا خادمپور، محمد بلبلی، آرش داجلیری، شاهین طاهرخانی، خدامرادی، زکریا مرادی، محمد عابدی و عرفان روحانی حضور داشتند که تجربه آنچنانی با پیراهن استقلال را ندارند. در این شرایط به نظر می رسد که وضعیت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نگران کننده است.

طبق اعلام احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال، کاروان تیم فوتبال استقلال فردا (پنجشنبه) ساعت ۹:۳۰ از طریق CIP فرودگاه و با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد دوحه قطر برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های الشرطه عراق، الوحده امارات و الاهلی عربستان همگروه است.

آبی‌پوشان در اولین دیدار خود پس از وقفه طولانی مدت، روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

برچسب‌ها: استقلال آسیا تمرین استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

90 اطلاعیه1399/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi