خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

خبر خوب برای آبی‌ها؛ میلیچ و دیاباته پنجشنبه در قطر

خبر خوب برای آبی‌ها؛ میلیچ و دیاباته پنجشنبه در قطر
خبر خوب برای آبی‌ها؛ میلیچ و دیاباته پنجشنبه در قطر
برخلاف شایعات مطرح شده دو بازیکن خارجی استقلال قرار است در اردوی قطر به جمع بازیکنان آبی‌پوش اضافه شوند.

به گزارش "ورزش سه" پس از اتمام دیدار فینال جام حذفی شیخ دیاباته و هروویه میلیچ درخواست مرخصی خود را به باشگاه ارائه کردند که مورد موافقت قرار گرفت؛ در فرودگاه و پیش از سفر به کرواسی، میلیچ تصویری را در کنار شیخ دیاباته منتشر کرد و از پرداخت نشدن مطالبات‌شان ابراز گله داشت. بسیاری از رسانه‌ها گلایه‌مندی دیاباته و میلیچ را به جدایی این دو بازیکن مربوط دانستند و اعلام کردند که آن‌ها دیگر در استقلال حضور پیدا نخواهند کرد.

بلافاصله احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پستی اینستاگرامی از آن‌ها دلجویی کرد و گفت که پایبند به قراردادش با این دو ستاره خارجی آبی‌ها است؛ حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیر برنامه‌های دیاباته و میلیچ تماس گرفته‌اند و زمان دقیق سفر استقلالی‌ها به قطر را جویا شده‌اند تا این دو ستاره خارجی آبی‌ها در دوحه به جمع شاگردان نامجومطلق اضافه شوند.

اتفاقی که باعث می‌شود تا بار دیگر شایعات جدایی این دو ستاره مالیایی و کروات استقلال منتفی شود و آن‌ها به همکاری‌شان با آبی‌ها ادامه دهند.

برچسب‌ها: شیخ دیاباته هروویه میلیچ استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 اطلاعیه1399/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi