خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

تمدید قرارداد مهاجم سپاهان به مدت یک فصل

تمدید قرارداد مهاجم سپاهان به مدت یک فصل
مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مهاجم سپاهان با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک قصل دیگر تمدید کرد.
حمید باقری افزود: مهاجم سپاهان با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک قصل دیگر تمدید کرد،سجاد شهباز زاده که قراردادش با طلایی پوشان به اتمام رسیده بود با درخواست محرم نویدکیا یک فصل دیگر قراردادش را با سپاهان تمدید کرد.محرم نویدکیا بعد از مذاکراتی که با شهباززاده داشت درخواست خود را برای ادامه حضور وی در سپاهان اعلام داشت.
وی گفت: در نهایت در جلسه ای که سجاد شهباززاده با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان داشت یک فصل دیگر با طلایی پوشان دیار نصف جهان همراهی می کند.روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر رفتن این بازیکن به سایر تیم های لیگ برتری منتشر شد.تیم فوتبال سپاهان فصل قبل با ۴۹ امتیاز رتبه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان نقل و انتقالات سجاد شهباز زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

75 ⭐ Fc Taha ⭐1399/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi