خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,735

75 سال از عمر استقلال گذشت

75 سال از عمر استقلال گذشت
ر مهر ماه هزار و سيصد و بيست و سه بنياد باشگاه استقلال با نام "دوچرخه سواران" پى ريزى شد و پس از چند ماه در هجدهم شهريور ماه هزار و سيصد و بيست و چهار رسما تاسيس شد و فعاليت خود را آغاز كرد تا حيات آن با فراز و نشيب هاى بسيار و كسب افتخارات بى شمار از جمله چهار مرتبه حضور در فينال رقابت هاى قاره آسيا و فتح دو جام از آن تا به امروز با گذشت هفتاد و پنج سال قدمت ادامه داشته باشد.

به گزارش طرفداری، همان طور كه در تصاوير فوق مشاهده مى كنيد، روزنامه "اطلاعات" در نوزدهم شهريور ماه اين موضوع را رسما اعلام كرده و دو هفته نامه "نيرو و راستى" نيز در چهار مهر تبريك خود را اعلام داشته است.

بر اين اساس و با تحقيق و پژوهش امير رفيعى كارگردان فيلم "آبی به رنگ آسمان" كه اين اسناد را در اثر خود منتشر كرده است (اين فيلم هم اكنون در سايت "آپرا" نمايش داده مى شود)، هواداران استقلال بايد هجده شهريور ماه را سال روز تاسيس باشگاه محبوب خود بدانند، باشگاهى كه طى دو مقطع زمانى يعنى بيست و دو بهمن هزار و سيصد و بيست و هشت از "دوچرخه سواران" به "تاج" و هم چنين بيست فروردين هزار و سيصد و پنجاه و هشت از "تاج" به "استقلال" تغيير اسم داده است.

برچسب‌ها: تاج استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

129 Juventusfc1399/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi