خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

مانچینی عینک نزد، کیه لینی نیمکت نشین شد!

مانچینی عینک نزد، کیه لینی نیمکت نشین شد!
شب گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و بوسنی و هرزگوین در چارچوب هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد.

کارشناسان این دیدار بر این باور بودند که کیه‌لینی مدافع باسابقه آتزوری‌ها در ترکیب اولیه این تیم حضور دارد اما وقتی که بازی شروع شد، فرانچسکو آچِربی به میدان رفت.

پیش از دیدار شب گذشته تمامی منابع خبری با اطمینان از حضور کیه‌لینی در ترکیب خبر می‌دادند اما هنگامی که بازی آغاز شد همگی دچار سردرگمی شده بودند. فرانچسکو آچربی به جای او در ترکیب اصلی قرار گرفت و رای اسپرت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تلاش زیادی کرده تا مجوز ایجاد تغییر را از یوفا بگیرد اما به آنها گفته شد که این اتفاق تنها در صورتی ممکن است که آچربی به دلیل مصدومیت از فهرست خط بخورد. به همین دلیل روبرتو مانچینی این ریسک را قبول نکرد و آچربی را به میدان فرستاد.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و کیه‌لینی نیز فرصت حضور در این دیدار را بدست نیاورد.

مانچینی در نشست خبری پس از بازی گفت:« این موضوع تقصیر من بود. زمانی که ترکیب را به من نشان دادند، عینک نداشتم و همین مساله باعث شد تا متوجه این اشتباه نشوم.

به این توجه نکردم که به جای کیه‌لینی این آچربی است که در ترکیب قرار گرفته است. در هر حال ما برنامه داشتیم که یک بازی آچربی و یک بازی کیه‌لینی به میدان برود. من از جورجو پرسیدم که آیا دوست دارد امشب بازی کند یا دوشنبه برابر هلند به میدان برود و او گفت امروز اما حالا موضوع را حل خواهیم کرد. این مسئله طوری نیست که انگار یک دروازه‌بان را به جای مدافع استفاده کرده باشیم. این تغییر خیلی بزرگی نبود و یک اشتباه سهوی بود.»

برچسب‌ها: ایتالیا کیه لینی آچربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

102 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi