خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

سیر تحول تیم ملی اسپانیا از زمان انجام یک انتقال!!

سیر تحول تیم ملی اسپانیا از زمان انجام یک انتقال!!
به گزارش "ورزش سه" ایوان راکیتیچ در شهر راینفلدن سوئیس متولد شد. راکیتیچ اگرچه هرگز در کرواسی به میدان نرفته بود اما به خاطر پدرش این ملیت را انتخاب کرد. او ابتدا کار خود را از بازل سوئیس آغاز کرد و راهی تیم جوانان این باشگاه شد.

هافبک کروات نتوانست هیچ عنوانی با بازل کسب کند و فقط دو فصل در این تیم باقی ماند. بعد از حضور در بازل او تصمیم به حضور در آلمان و باشگاه شالکه گرفت؛ جایی که چهار سال از دوران فوتبال خود را در آن سپری کرد. سر انجام بعد از شالکه او به سویا آمد تا درخشش در این تیم آغاز کند.

تبلیغات

کاشت مو با ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان تخفیف «فقط امروز»
کاشت مو با ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان تخفیف «فقط امروز»

راکیتیچ بعد از حضور در سویا با این تیم دست به تاریخ سازی زد و قبل از اینکه راهی بارسلونا شود با باشگاه آندولسی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا دست یافت. با این حال راکیتیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل در بارسلونا روز سه شنبه یک سپتامبر 2020 به سویا بازگشت؛ باشگاهی که در واقع خانه او محسوب می شود.

نکته جالب اما به پاسخ این سوال مربوط می‌شود که از زمان جدایی راکیتیچ از سویا و بازگشت او به این تیم که چند روز پیش اتفاق افتاد، چه تحولاتی در فوتبال اسپانیا رخ داده است. در سال 2014 که راکیتیچ سویا را به مقصد بارسا ترک کرد، اتلتیکو مادرید مقام قهرمانی لالیگا دست یافته بود. در حالی که دیگر باشگاه پایتخت یعنی رئال مادرید با پیروزی در مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری، فاتح این جام شده بود.

در اروپا رئال مادرید با یک پیروزی دراماتیک مقابل اتلتیکو مادرید که ضربه سر دقیقه 93 سرخیو راموس تاثیر زیادی در آن داشت، به دهمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. لوس بلانکوس بعد از آن نیز سه بار دیگر موفق به انجام این مهم شد. همچنین کریستیانو رونالدو نیز بعد از ارائه عملکرد درخشان موفق شد جایزه توپ طلا را در سال 2014 از آن خود کند.

تنها رقابتی که تغییر چندانی در آن ایجاد نشد مسابقات لیگ اروپا بود. از این گذشته هم در سال 2014 و هم 2020 این سویا بود که به ترتیب بعد از پیروزی مقابل تیم های پورتو و اینتر میلان به قهرمانی رسید.

برچسب‌ها: اسپانیا راکیتیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

147 Gfdsa11399/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi