خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لاتزیو
اتحاد لاتزیو
41
260

رقم پیشنهادی PSG برای جذب هافبک لاتزیو

رقم پیشنهادی PSG برای جذب هافبک لاتزیو
رقم درخواستی پاری سن ژرمن برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ به لاتزیو در سال 2015، این بازیکن یکی از بهترین مهره های تیم ایتالیایی به حساب آمده و همواره عملکرد کم نوسانی از خود ارائه داده است. ساویچ در فصلی که گذشت نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم سیمونه اینزاگی بود.

عملکرد خوب این ستاره صربستانی باعث شده که طی سال های اخیر همواره این بازیکن مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستر یونایتد و پاری‌سن ژرمن قرار بگیرد. حتی گفته می‌شود که طی هفته‌های گذشته برخی از این باشگاه ها پیشنهادات خود را برای جذب ساویچ به لاتزیو ارائه داده‌اند.

چندی پیش بود که برخی منابع فرانسوی مدعی شدند که ساویچ هدف اصلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود و حالا در همین رابطه کوریره دلا سرا از رقم پیشنهادی باشگاه فرانسوی برای جذب هافبک لاتزیو رونمایی کرده است. بر این اساس پاریسی ها پیشنهاد 54 میلیون پوندی خود را به شکل رسمی برای باشگاه لاتزیو ارسال کرده‌اند و در انتظار دریافت پاسخ هستند.

برچسب‌ها: لاتزیو هافبک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 Polina Stars1399/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi