خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

روز تاریخی مهدی رحمتی در زمین منزل آباد

روز تاریخی مهدی رحمتی در زمین منزل آباد
عصر امروز در محل تمرینی باشگاه شهر خودرو خراسان، مراسم معارفه سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی صورت گرفت.

پس از آن‌که ظهر امروز فرهاد حمیداوی رسماً خبر سرمربیگری مهدی رحمتی را اعلام کرد، دقایقی قبل این بازیکن باسابقه فوتبال ایران در زمین منزل آباد مشهد حاضر شد و در میان شاگردان خود قرار گرفت؛ محمد نوازی و علی سامره دستیاران رحمتی نیز در کنار نامداری و قربانعلی پور در این جلسه تمرینی حضور داشتند. در کنار معارفه کادرفنی جدید شهر خودرو، حسین بادامکی نیز در قامت سرپرست این تیم به بازیکنان معرفی شد.

استفان کوزین دستیار ایتالیایی رحمتی که نامش در لیست آسیایی این تیم به عنوان سرمربی رد شده در تمرین امروز مشهدی‌ها غایب بود؛ غایب بزرگ معارفه رحمتی نیز فرهاد حمیداوی بود که گویا به دلیل انجام مذاکرات با گزینه‌های مدنظر مهدی رحمتی، در مشهد حاضر نشده و وحید علیپور قائم مقام باشگاه شهر خودرو در این مراسم حضور داشت.

گزارش تصویری اولین تجربه مهدی رحمتی در قامت سرمربی در تمرین عصر امروز شهر خودرو را در ادامه تماشا می‌کنید:

شاید آخرین مصاحبه رحمتی را هیچکدام از اهالی فوتبال به خاطر نداشته باشند اما او خیلی زود در اولین روز سرمربیگری‌اش به سراغ اصحاب رسانه آمد و گپ و گفت مفصلی را با آن‌ها داشت تا به سکوت طولانی خود پایان بدهد؛ هر چند که او هنوز حرف‌های مگوی بسیاری دارد و در طول سالیان گذشته بارها وعده سخن داده و هنوز صحبت‌های جنجالی خود را به زبان نیاورده است.

مشهدی‌ها دقیقا تا سومین رویارویی خود در لیگ قهرمانان آسیا 14 روز فرصت دارند؛ البته آن‌ها زیاد در مشهد نمی‌مانند و قرار است از جمعه در تهران اردو بزنند و سپس راهی قطر بشوند تا در ادامه تورنمنت آسیایی خود شرکت کنند.

برای خوش آمدگویی رحمتی به سمت جدید تعدادی هوادار در اطراف محل تمرینی شهر خودرویی‌ها حضور داشتند و با دسته گل به استقبال سرمربی جدید خود رفتند.

رحمتی که هفته قبل خودش باید در جمع بازیکنان می‌ایستاد و به صحبت‌های کادرفنی گوش می‌داد، امروز در نقشی متفاوت هم‌کلام همبازیان خود شد و به آن‌ها از آرزوها و رویاهای خود در دوران سرمربیگری خود گفت.

فرهاد حمیداوی که همیشه پای ثابت عکسهای تمرینی و مصاحبه‌های شهر خودرو بود حالا دیگر به یک غایب بزرگ بدل شده است؛ از روز معارفه سهراب بختیاری زاده تاکنون او در تمرینات یا مسابقات شهر خودرو رخ نشان نداده و به جز مصاحبه امروزش درباره معرفی رسمی رحمتی به عنوان سرمربی، هیچ صحبتی نداشته است که در نوع خود بسیار عجیب است!

بازیکنان شهر خودرو حالا باید خود را مهیای حضور در حداقل چهار تجربه آسیایی کند؛ هر چند قرار گیری در گروه مرگ و دو شکست در دیدارهای آغازین مقابل الهلال و پاختاکور باعث شده تا آن‌ها امید چندانی برای صعود نداشته باشند اما شروع خوب رحمتی در دوران مربیگری بسته به عملکرد شاگردانش در آسیاست و عنابی‌پوشان تلاش می‌کنند سرمربی جوان خود را در اولین تجربه‌اش سربلند کنند.

در حدفاصله کمتر از دو هفته 180 درجه شرایط برای مهدی رحمتی تغییر کرد؛ او از یک بازیکن مغضوب و اخراجی به نیمکت سرمربیگری شهر خودرو رسید. البته که همچنان او گفته تا روزی‌که توان داشته باشد، بازی خواهد کرد تا این‌چنین اولین گلر-سرمربی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند اما بدون‌شک حس و حال و تجربه امروز او در برخورد با همبازیان‌اش جالب توجه است.

اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرویی‌ها انگار یکی از جدا شدگان تابستانی مشهدی‌هاست؛ او که تجربه فوق‌العاده بالایی دارد، قراردادش با شهر خودرو به اتمام رسیده و بعید نیست آخرین روزهای خود را در این تیم سپری کند. هر چند که امروز در کنار سایر همبازیان خود قبراق و سرحال در روز معارفه سرمربی جدید حضور داشت.

علی سامره، محمد نوازی، اشکان نامداری و علی اصغر قربانعلی پور هر کدام در دوره متفاوتی در استقلال حضور داشته‌اند و تجربه مربیگری دارند؛ حالا این چهار چهره استقلالی در کنار سید مهدی رحمتی کادر تماماً آبی شهر خودرو را شکل می‌دهند که وظیفه بسیار سنگینی را پذیرفته‌اند. البته که در کنار آن‌ها قرار است استفان کوزین هم حضور پیدا کند و ماموریت دشوار آن‌ها از 24 شهریور در آسیا آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها: مهدی رحمتی شهر خودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

34 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1399/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi