خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

تراشتگن؟ من بهترین دروازه بان آلمانم

تراشتگن؟ من بهترین دروازه بان آلمانم
مانوئل نویر خودش را بهترین گلر آلمان می داند و فیکس بودن در تیم ملی را نیز تصمیم درستی از سوی کادر فنی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش مارک آندره تراشتگن در سه فصل تاخیر حالا او مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان است ولی این پیراهن را مدت هاست که مانوئل نویر بر تن دارد و قصد ندارد فعلا آن را از دست بدهد. سال گذشته تنش هایی در این زمینه را نیز شاهد بودیم ولی در نهایت یوآخیم لوو سرمربی مانشافت تاکید کرد که برای او نویر همچنان گلر شماره یک است و تراشتگن در جایگاه دوم قرار دارد.

تراشتگن امسال در کنار مسی بهترین بازیکن فصل بارسا بود. فصلی که تا به اینجا تلخ و توام با ناکامی بوده است. در سوی دیگر نویر توانسته با بایرن قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شود و به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

نویر در مصاحبه جدید خود و در واکنش به رقابتش با تراشتگن گفت:« من دروازه بان شماره یک آلمانم. کدام مربی بهترین دروازه بانش را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد؟ تردیدی در بهترین بودنم ندارم؛ با وجود اینکه 34 ساله ام و دیگر 17 ساله نیستم. وقتی شماره یک بایرن و تیم ملی آلمان هستید، پیوسته در حال رقابتید و رقبا سعی در پایین کشیدن تان دارند ولی من همیشه از این چالش استقبال کرده ام.»

نویر در مورد لیگ قهرمانان هم گفت:« پس از بوندسلیگا و جام حدفی هدف مان فتح لیگ قهرمانان است تا بتوانیم سه گانه را به دست بیاوریم که بهترین پایان برای این فصل عجیب خواهد بود. بازی برابر ما برای هر حریفی دشوار خواهد بود.»

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان دروازیبا شماره 1 نویر ترشتگن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

142 هَــــمدآن1399/06/10

کریس رونـالدو: میثم خیلی اسکی می ریا

10 شهریور (13:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi