خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

جهانبخش این بار به چلسی قیچی نزد

جهانبخش این بار به چلسی قیچی نزد
جهانبخش این بار به چلسی قیچی نزد
برایتون در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل چلسی به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش همانند دو سال گذشته در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل برایتون را همراهی می‌کند و به دنبال شروع فصل متفاوتی در این تیم است تا ناکامی‌های اخیرش را جبران کرده و دوران خوبی را داشته باشد و به ترکیب هم برسد.

تیم برایتون که در پایان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس جایگاه پانزدهم جدول را به خود اختصاص داد، از امشب مسابقات دوستانه پیش فصل را با حضور ملی پوش ایرانی‌اش آغاز کرد و مقابل چلسی قرار گرفت.

برایتون از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل و در حالی که علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره داشت، به مصاف چلسی حریف هفته اول خود در فصل جدید رفت.

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و خرید جدید چلسی گل اول این تیم را در دقیقه ۴ به ثمر رساند، اما برایتون در دقیقه ۹۰ با ضربه پنالتی گروس کار را به تساوی کشید تا این دیدار دوستانه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی برایتون که در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر انگلیس گل خاطره‌انگیز و زیبایی با ضربه قیچی برگردان مقابل چلسی به ثمر رسانده بود، امشب در حضور تعویضی و در حالی که از دقیقه ۶۶ در ترکیب تیمش قرار گرفت، نتوانست دوباره برابر آبی‌های لندن گلزنی کند.

یاران جهانبخش دو هفته دیگر در نخستین مسابقه فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس باید به مصاف چلسی بروند.

برچسب‌ها: جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 اطلاعیه1399/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi